Hangover from hell

Åkte aldrig till stallet idag, råkade hamna på en oplanerad fest igår hos Cissi och somnade hos henne vid 7 på morgonen, vaknade sen vid 10 och försökte fördriva tiden med att sitta och stirra i taket och leka med Cissis himmel säng för att bli körduglig.
 
Hur som hellst så spårade kvällen för min del, hamnade i en pool, sen i en bastu, sen hängde jag runt i Cissis myskläder resten av kvällen/morgonen och var allmänt bäng. Men kul hade vi ;)

Sen har dagen bestått av pizza, sova, greys, och bio. Har verkligen inte haft orken till att flytta mig från soffan mer än när jag har varit tvungen. Soffan har varit min bästa vän idag!

Men Chipolina fick iallafall en välförtjänt vilo dag idag. Tror det uppskattades! Imorgon ska jag försöka tömköra henne och som avslutning skritta på henne lite uppsuttet :)
 
Marcus spårar, stunden innan jag och Cissi slängde i honom i poolen höhö!



Cissi vill sussa!

Kommentera här: