Jobb

Idag har jag jobbat 15.15-20.15 men fick kompa hem halv 8.
Har haft en lite tung dag då min bästa Sofia åkte hem till Göteborg idag då hon ska flytta hem igen efter ett halvår här i Karlskoga. Väldigt jobbigt att säga hejdå så började gråta på jobbet när hon skulle komma och lämna nycklarna. :(

Har haft så sjukt kul med henne och jag hoppas verkligen vi ses snart igen fina vän
 
Frukost på donken innan jag skulle göra min körkorts teori, Sofia var mer nervös än jag ;)


Galen kväll på statt, kom hem 5 på morgonen.
Och nej, jag har inte tagit studenten. Snodde någon annans.. heh


Midsommar som inte vart så jätte lyckad, men fy vad alkoholförtärning det blev. huvva


 

Badat massa med Tayson
(undvik mitt oerhört charmiga face)
 

SITT ROSA!!


Kommentarer:

1 Sofia:

skriven

Åhhh min älskling!! Saknar dig massa och vill att du flyttar hit så vi kan leka hela dagarna:( du är bäst tjejen och vi kommer ses snart<3<3

2 Allt För Hemlig!:

skriven

Vem kan detta vara dåå!??!

Kommentera här: