Lista

För att jag har tråkigt och har inget bättre för mig!
 
Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel ?  Nej!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Nja, näe.
Är du svartsjuk i ett förhållande? Nej inte direkt.
Hur länge varade ditt längsta förhållande? 1½ år.
 
Tio frågor om dig själv.
Namn?
Karolina
När fyller du år?
3 juni
Några piercingar?
två i läppen, en i näsan, en i örat. (emo?)
Vad har du på dig just nu?
Trosor och linne, byxor, bh?
Vad tycker du mest om hos dig själv?
Jadu.. öh, att jag är bäst, snyggast och helt jävla awesome?
Vad är du bra på?
Att lära Chopolina vett och ettiket, haha närå. Rida kanske?
Vem älskar du mest på denna jorden?
Min familj.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Beror på vilket humör jag är på, men oftast med någon.

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig?
Typ Sandra och Sofia
Vem är den roligaste av dina vänner? Sofia hahaha
Vem börjar du bråka lättast med? Sophie.. haha ;)

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag?
Ingenting, varit ute med hundarna.
Vad ska du göra nu?
Komma på vad vi ska äta sen fördriva tiden tills sanna slutar.
Har du gjort något dåligt idag?
Sov lite för länge kanske..
Vad har du ätit idag?
Ingenting
Har du duschat idag? Nej, men ska göra när denna listan är klar!
Är du trött nu? Nej, råkade ju sova  till halv 1.. eh
Vad händer idag?
Stallet, Red Brick och säga hejdå till Smulan och en sväng till Cissi kanske?
Hur mår du just nu?
Bra, upp och ner.
Är du hungrig nu?
Som faeeeen
Vad är klockan nu just nu?
14.02
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu?
Fisbok, Cissi's blogg och min blogg.

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Nej
Vilket är ditt favoritband/artist?
Har inget direkt favoritband, men In Flames och BD står mig närmast hjärtat!
Vad gillar du för musik?
Allting nästan. haha

Kärlek.
Har du kysst någon idag? Räknas puss?
När kysste du någon senast?
Om puss räknas, så nyss isåfall
Är du romantisk?
Not really
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
Ha ett förhållande, singel är inte min grej riktigt hahaha.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej.
Vem sov du senast bredvid? Jonas
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Vet inte, runt 20 kanske
 
 
 
 
 

Kommentera här: