3. Berätta om din bästa vän.

Jag har ingen bästa vän, men jag har väldigt många kompisar som står mig väldigt nära hjärtat.
 
Cissi, en på miljonen. Lataste, bästaste, snällaste finaste vännen. Vi följer med varandra till stallet (dock står jag oftast med Flax och berättar hemlisar så får Cissi göra det jobbiga som typ, mocka.) äter på donken eller bara dampar sönder antingen hemma eller i bilen. Jag kom på nu precis att vi JÄMT äter något när vi ses?? hm..
 
Sanna är en väldigt rolig vän som jag har haft mycket kul med (kvällen på nightshift är oförglömlig, haha!) både i stallet och annars. Tyvärr så har det inte blivit så mycket nu på senaste då vi jobbar väldigt olika. Men man kan ju inte ha tråkigt i din närhet och du har alltid funnits där och ställt upp om något har varit jobbigt.
 
Jag kan inte sitta och rabbla upp namn och en historia bakom varje namn, men alla därute som läser detta, ni vet om ni är en nära vän eller inte. Alla ni har en speciell plats i mitt hjärta och ni har aldrig någonsin svikit mig, även när det varit som svårast.
 

Kommentarer:

1 C:

skriven

1. Det är ju du som är lat eftersom jag får göra all skitgöra!!!! 2. Måste äta för att orka göra allt det......... 3. Puss

Svar: Haha eller!?!?? Vem får byta film i dvdn hela tiden?? ;)
Karolina Hjälmgren

Kommentera här: