4. Berätta om en person som du beundrar.

Oj.. svår.. jag beundrar många.
 
Min mamma för att hon är så otroligt stark och fantastisk.
Cissi, för att hon är underbar på alla sätt och vis.
Tyra Sjöstedt, har varit borta från ridsporten under ett antal år och när hon tar upp den igen är hon uppe på hög nivå på nolltid.
Nellie Berntsson, 12 år (!!) men så otroligt mogen för sin ålder, har en av sveriges störta häsbloggar och tävlar SM bla.
 
Jag beundrar alla som kämpar för att komma någonstans, folk som kan gå in i ett rum och lysa upp hela omgivningen och folk som går emellan folk som mobbar någon annan t ex. Det tycker jag är så jäkla starkt gjort.
 
 

Kommentarer:

1 anna:

skriven

Sv: Jadu, det var helt underbart!
Willy (hästen jag red på) Hade ALDRIG hoppat så högt med ryttare!
Bara löshoppning (Antar jag ;) )
Kändes som om jag flög!
ÄLSKAR WILLY!

SNälla var med på våra blogg tävling :D
http://ponnikompisar.blogg.se/2012/december/2012-12-10-2.html#comment

MVH// PK´sAnna

Kommentera här: