hjärtis

Snutthästen fick komma in i en ny hage idag, de rejsade som inihelvete, har film på det, dock kom jag på att filma när dom lugnat ner sig lite.
Dock när jag satt utanför stallet vid hagen så ser jag hur hon försöker krypa under tråden vid utgången, AJJABAJJA! Att hon aldrig fattar att hon inte får rymma.. Så jag fick sätta mig och fixa tråd i hagen hela kvällen så blev ingen longering idag heller.

Hon var så söt när jag satt och pillade med tråden, hon skulle absolut vara med och kolla vad jag höll på med, och hon lämnade mig inte för en sekund, hade hennes mule i nacken hela tiden. Hon är så himla charmig, nyfiken och helt underbar!
Längar verkligen tills jag ska börja rida på henne, ska bli så spännande :)
 

Hjärtegull! Har fastnat för henne totalt.

Kommentarer:

1 Lina:

skriven

Spännande att följa er! Jag har en 2-åring som snart ska sittas in, så jag längtar också! Blandat med lite nervositet ;) haha

2 Lisa:

skriven

Vilken underbar bild! Och häftig färg på henne :) Har en 2-årig som jag precis börjat rida in. Det är ju såå spännande och kul! :)

3 Lovisa:

skriven

Aaw va mysig! Det verkar gå framåt med henne, även om det kanske går lite sakta! :D <3

Kommentera här: