Härma Cissibo

Ska härma Cissi med ett foto i timmen imorgon tänkte jag! om jag orkar... eeeh.
Åker till Stockholm imorgon men kan ju ta lite kort ändå och uppdatera via mobilen! Får väl se hur det slutar.
 
Har precis betalt alla räkningar och känns väl sådär nu när nästan alla pengarna redan är borta. Igen, kul, lönen varade i några timmar ;) Men nu är iallafall bilen mätt på bensin så nu behöver jag inte tanka på ett tag.
 
Vart en snabbis till stallet förut, har åter flyttat henne till en annan hage så nu har hon börjat rymma igen, anledningen till detta är att Goofy försöker betäcka henne, men han flyttar 1a november så då får hon komma tillbaka. När jag hade flyttat över henne till rätt sida av hagen så sprang hon till ingången och gnäggade åt Goofy och kollade hjärtkrossande mot honom som stod på andra sidan vägen.. Lilla tjejen har blivit kär och kåt.. haha suck! Dessa hästar.
 
Denna bilden är så jäkla skön, har en bild innan när hon frustar ut massa snor rakt över hela mig och min min är helt oslagbar (dock för hemsk för att visas för allmäneheten) och här är precis efter, C är riktigt nöjd med att ha snorat över mig medans jag bara skrattar över vad som precis hände hahaha :D

Kommentarer:

1 Cissibo:

skriven

Ja o det gick ju jävligt bra!!!

Svar: hahahaha.......ja glömde......
Karolina Hjälmgren

2 My - Fotografering & Hästar:

skriven

Fin blogg! :)

3 magda:

skriven

Gud vilken häftig förg hon har, undrar om hon blir en skimmel sen :) hon ser väldigt fin ut i hull faktiskt tycker jag :)

Svar: Ja hon kommer nog blekna ut skulle jag gissa på (tyvärr) då hon redan börjat blekna lite på ena sidan :/ Ja det ser bra ut på bild men i verkligheten så ser man hennes stora mage haha!
Karolina Hjälmgren

Kommentera här: