lite update

Nu var det ett tag sen jag skrev men har inte haft tid riktigt.
Men här kommer lite uppdatering om allt:
 
1. Chipolina har tömkörts och lyssnar kanon bra, behövde bara stödhjälp i ett varv sen förstod hon allt hon skulle göra som att hon gjort det tusen gånger innan. Jag avvaktar lite med ridandet just nu och försöker få in fram för allt broms, och svängningarna från backen istället.
 
2. Jag rider Castor varje tisdag och får även rida honom fler gånger i veckan när Helena behöver hjälp, riktigt roligt! Han är sjukt rolig att rida och även urgo i stallet. Han fångar nog allas hjärtan ;)
 
3. Kommer börja hjälpa till med en i stallet med hennes häst, nu kommer hon dock behövas skrittas igång i några veckor först innan man rider mer på henne, men det är riktigt kul att jag kommit igång med ridningen igen!
 
4. Jag har njurbäckeninflammation och det gör så jävla ont att jag hellre skulle vilja bli knivhuggen i magen än att sitta med denna skiten! aaaaj..
 
6. Nu när dom snart släppt Iphone 5 så är det mer eller mindre kaos på mitt jobb just nu. Den som ens nämner iphone 5 när jag inte är på arbetstid, den får en smäll för jag orkar inte hööööööraaaaaa, vi vet lika lite som ni! tack och sluta ring! hahaha.
 
 
Stor och liten ;)

Kommentarer:

1 Paulina:

skriven

Kommer nog bli kanon med tömkörning! :)

Kommentera här: