Städmani

Idag vaknade jag på fel sida helt klart.. Sen hamnade jag i världens städmani som jag alltid gör när jag mår dåligt. Så nu kan ingen klaga på att vi har det stökigt i lägenheten iallafall,  har t.o.m städat alla kökluckor och städat i skåpen och rensat bort massa skit. Så himla skönt! Blir så irriterad och stressad när det är stökigt runt mig, hatar verkligen sånt, så det var riktigt skönt att få det fixat nu. Skulle vara så skönt med en egen lägenhet eller en lägenhet tillsammans med Jonas. Just nu bor jag snarare hos jonas istället för med honom. Det är en storskillnad..
 
Hur som hellst, idag ska Jonas följa med mig och hjälpa mig med kvällsfodringen i stallet. Ska även rida Chipolina för första gången på flera veckor (unghäst vila..) så får väl se om jag hamnar på akuten eller inte! Haha. Då blir det första gången Jonas ser mig rida så skulle vara rätt typiskt om jag skulle ramla av idag. Men vi får väl se, min nya sadel gör ju att jag får mycket bättre balans så vi får väl hoppas det går bra.
 
 

Kommentarer:

1 Hannah S.:

skriven

sv; Åh, jag vet! :)

2 Noomie Sundell:

skriven

Hello!
Hittade din blogg typ när du fått hem Chipolina och undrar lite hur det går för er nu? Är inte jätteaktiv med bloggandet i övrigt så, men hon ser så himla fin och trevlig ut så det skulle vara roligt att veta! :)

3 Tove:

skriven

Din häst är sjukt söt :D

4 Frida:

skriven

Fin blogg du har:)

5 Erica:

skriven

Fin blogg!!
Vilka mysiga bilder du lägger ut =)
Stort lycka till med Chipolina, den som väntar på något gott ;))

Kommentera här: