sjuk igen

Jag börjar bli riktigt trött på att vara sjuk hela tiden. Börjar åter igen få feber och vaknade även upp med halv panik då jag kände att ögat var riktigt illa ett tag men nu har det lugnat sig lite när jag fick ur linserna och satt på mig glasögon. Hade ögoninfektion senast för två veckor sen och feber förra veckan så jag börjar bli lite smått irriterad över detta nu.
 
Sitter och väntar på att åka till jobbet, är inte jätte sugen då jag jobbar till 20.15 och jag har inte hunnit göra någonting idag mer än att äta frukost typ samt att jag som sagt inte mår helt okej heller.
 
Har inte hunnit åka till stallet, har inte varit där sedan i fredags (?) känns hemskt men i lördags var det så dåligt underlag och i söndags låg jag och spydde hela natten/morgonen och jag hinner knappt åka iväg till stallet när jag slutar klockan 20. Får hoppas att denna veckan är över fort så att jag kan göra något med primadonnan snart.
 

Kommentarer:

1 a:

skriven

fin blogg!
besök gärna min.

2 Wilma:

skriven

Usch krya på dig! Att vara sjuk är för trist verkligen :/

3 Ponnydressyr - Nathalie:

skriven

Himla fin blogg :)

4 Tussie & London - med drömmar om SM:

skriven

Fin blogg! Allt bra?

Kommentera här: