ingen bloggning

Tyvärr har jag inte orkat blogga något de senaste dagarna. Anledningen till detta är att jag inte mått så bra den senaste tiden, har haft väldigt svårt att sova, i onsdags sov jag ingenting på cirka 28 timmar, och tor/fre var jag vaken i nästan 48 timmar i sträck, jag har haft magkatarr och en sjuhelvetes ångest så jag har inte heller kunnit äta mer än två klyftor apelsin och ett ägg på nästan fyra dagar.
 
Ni kan ju tänka er hur jag har mått, har inte ens kunnat röra mig från soffan och ibland har jag inte ens orkat svara när Jonas har pratat med mig för att all energi är slut. Men nu har Jonas tvingat i mig två grova smörgosar och några tuggor melon. Har även tryckt i mig en multivitamin tablett så just för tillfället mår jag lite bättre. Jag fick dessutom sova nån timme inatt och det gör ganska mycket, även om det bara gäller 2-3 timmar.
 
Jag mår ännu sämre av att veta att Chipolina får ut av detta, jag har ju satt igång ridningen igen men senast jag red var i måndags för sen blev det ju såhär och att sätta sig upp och rida på en unghäst då är ju inte på tal om. Men jag gör mitt bästa för att komma på rätt väg igen, jag tror det som krävs är att jag måste lära mig att acceptera mig själv.
 
Tack för att ni fortsätter att läsa min blogg trots min dåliga uppdatering. Det betyder mer än ni tror. I'll be back!
 

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Oj, vilken otroligt fin blogg! Får hoppas att du blir bättre:)

2 Emma:

skriven

riktigt fin blogg och häst

3 Linda:

skriven

<3

Kommentera här: