Fotosession med Linda

I söndags åkte jag och Linda iväg till sommarbetet där vi skulle ta lite kort på oss med våra hästar. Vi hade tagit med oss varsin långklänning och så. Detta skulle bli första gången jag red barbacka på Chipolina, och då även utan hjälm, säkerhetsväst och dessutom med en lååång klänning på mig, säkerheten är på topp?

Men det gick jätte bra, hon brydde sig ingenting, men när vi fotat ovanför hagen ett tag så skulle vi gå ner i hagen och ta kort vid vattnet (där ser dom inte varandra) men så fort vi kom in i hagen gnäggade Chipoina och då började dom gnägga tillbaka, då tröttnade Chipolina på att vara borta från de andra så hon knuffade in Linda i elstängslet och slängde av mig, sen sprang hon upp till de andra hästarna... stor suck! hahaha. Men sen hoppade jag upp igen och så tog vi kort inne i skogen där de andra hästarna var och då gick det bättre.
 
 
Många bilder ser ut såhär... hahaha!
 

Kommentera här: