Roligt!

Gud vad roligt det är när jag får massa härliga kommentarer med både tips och beröm! Blir så glad av sånt och det gör att jag vill bara blogga ännu mer!
Har varit lite dött på bloggen nu i några dagar då jag inte haft tid, igår var jag Sofia och hennes hund Tayson till stallet för att titta till C. Gick in i hagen och alla hästar där är vana vid hundar (skulle alla i stallet ha med sina hundar skulle det bli 7 hundar) men så börjar Kiara bli vääldigt nyfiken på Tayson så jag bad Sofia gå ut med honom från hagen och då började Kiara, Kenzo och till sist C springa efter dom hahahaha, det såg så sjukt kul ut och Sofia som inte träffat hästar på väldigt länge är lite rädd, Sen ser jag C fortsätta springa UNDER tråden (hade bara över tråden stängd) och fortsätter springa! Haha jävla häst :D
Det förvånar mig inte ett dugg att det var Chipolina som sprang ut ur hagen och ingen av de andra, dock vart jag lite förvånad att hon faktiskt lämnade flocken. Hon kanske trodde att de följde efter? Hon stannade nämligen nån meter utanför vid gräset och började äta. (tjockis)
 
Sen skulle vi ta en prommenad med Tayson och så ser vi en fet älg mitt på fältet? Sofia sa att det var en häst och jag ba näääeee det är en stor häst :) Men när jag också såg att det var en älg så sprang vi typ till bilen och åkte iväg haha..
 
Från och med igår ska C och de andra hästarna i hennes hage stå ute på natt i en vecka och det tror jag C kommer älska, förhoppningsvis kanske hon blir lite trött då när jag kommer, hur som hellst jag ska bort i helgen och kommer vara borta tills på söndag så kanske inte kommer bli så bra uppdatering, men ska dit på söndag kväll antagligen en snabbis för att titta till henne i alla fall, sen fortsätter jag som vanligt på måndag att åka dit varje dag och träna, titta och borsta.
 
 


Här kommer en video på mig och C, hon tyckte inte alls att flughuvan skulle hänga där, ignorera min hemska röst dock!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Vad jag har förstått så har du haft häst förut, vad var det för häst och varför sålde du henne? :O

Svar: Det kommer ett inlägg om detta så småning om :)
Karolina Hjälmgren

Kommentera här: