föl?

Jag har fundrat lite fram och tillbaka på det här med häst efter Chipolina. Jag är fortfarande så himla osäker på om jag ska behålla eller sälja C sen. Dock är det ju verkligen ingen stress utan det är ju iallafall minst ett år kvar innan något beslut kommer tas, men nu har jag fått en till ide, jag är lite sugen på att ta föl på henne!? Hur kul vore inte det!? Tänk om man skulle hitta en jättefin hingst alltså.. En liten Chipolina bäbis <3 åh!
 
Dock så skulle jag gå runt och vara livrädd ständigt om hon skulle bli dräcktig, hon är ju inte precis försiktig i hagen om man säger så, och sen vid fölningen, jag tror att jag antingen skulle tuppa av! haha.. blir nog inge föl ändå ;) Men fatta vad kul, dock så kommer jag lägga detta på "fundera" listan, för man vet ju aldrig hur framtiden ser ut. Nu kommer jag leva för nuet och njuta för att jag har världens finaste gris i min ägo,
 

Kommentera här: