Nostalgi del 1

Min underbara mamma fixade min hårddisk ganska nyligen, det är en hårddisk med ca en halv TB bilder i, som är drygt två år gamla.. Ja ni kan nog förstå hur sjukt kul jag och Jonas hade det när vi gick igenom den, haha herregud ;)

Vi kör en liten nostalgi tripp nu tycker jag!
 



Haha... japp.. såhär såg jag ut en gångi tiden....... (är inte stolt)


Åhh.. saknar minsystemkamera.





Vår första tävling.


Sötputte som jag red en sväng.

Fotade bilder till en fotoutställning i skolan.
 

Crulle fick en ny grimma.. hahah tror inte hon uppskattade den ;)
 

Fru långöra <3
 

Jag och mamma åkte till Hollywood och träffade våra kära vänner! (eller?)
 

Freke var lycklig när vi var hundvakt ibland.
 

Jag och Malin gick special gympa (vi fick göra typ vad vi ville men vi gick mest och dampade runt) och JÄVLAR vad vi kämpade med att få upp den där jävla säcken. hahah fyfan!!
 

Freke1 och Freke2


Freke får sig ett opopulärt bad....

....Medans Tyke tittar på och retas för att han slipper hahaha

Tipsen tjurar för att han inte kan hoppa upp till maten för att han är för tjock. hahaha.

Kommentarer:

1 Sandra "PiiK" - Kiss me with your bloody lips, and drive me insane!:

skriven

"jag blir ledsen när dom säger att han är tjock".

Svar: hahahahahahahahahahahah
Karolina Hjälmgren

Kommentera här: