update

Jag har inte riktigt haft tiden till att blogga, kanske slänger in ett inlägg senare ikäll annars får ni något så småning om! Ska försöka mobilblogga under julveckan.
 
Jag har iallafall lite saker att berätta som jag kommer skriva lite mer ingående om när jag får tid,

Chipolina har blivit förkyld, men jag väntar ut det och ser om det försvinner av sig själv eller om jag får kontakta veterinär. Hon är inte hängig eller så utan bara snorig och hostar lite.
 
Jag har travat på Chipolina för första gången och hon brydde sig ingenting!
 
När vi skulle lasta och åka hem så gick hon på tranporten utan krångel, vi går inte in rakt på utan vi går vid sidan av transporten så får hon kliva upp, det gäller att lura henne.
 

Kommentarer:

1 Paulina:

skriven

Men gud vad kul och spännande! Jag vill höra precis allt om början på inridningen som du gjort och hur det gått! :) Sist du skrev om det så bockade hon ju så fort du satt upp så det låter ju superkul att det går så bra nu! :)

Svar: jaa jag ska ta tummen ur och berätta allt nu efter jul o nyår när det finns lite mer tid :D
Karolina Hjälmgren

Kommentera här: