Vardag med stort V

Har varit sjukt seg, stressad och trött idag, allt har gått i slowmotion, i stallet var det värst, har aldrig någonsin varit så jobbigt att packa höpåsar...
 
Stressen är numera en vardag för mig, trots att jag inte ens behöver stressa eller har en tid att passa. Jag vaknade med dunkande huvudvärk och en brandstation i halsen, ah jobba på kundservice med detta, nej.
Tur att man är ledig imorgon.
 
Igår satt jag på akuten med stackars Marcus i 5 timmar som hade fått en fraktur i nyckelbenet efter att klanten hade sprungit på fyllan haha.. Lite synd är det om han dock! Men bara liiiiiite.
Har själv brytit nyckelbenet och vet hur handikappad och förjävlig man känner sig, dock hade jag "turen" att bryta rätt arm, höger alltså.
 

"det går nog över" Nej, akuten, nu, (mamma känner du igen den!?) jag är rätt duktig på att dra med folk till akuten, jag kanske är ett medium och vet när folk har brytit saker ;)
Hade iallafall ett tidsfördriv, Beck och fotboll på TV!

Kommentarer:

1 Batman:

skriven

haha allt för vacker bild xD
Tog tid men var rätt mysigt ändå :)
Tack för all hjääälp!!!

Svar: jaa för alla gamla sjuka gubbar (gubben hahha) var ju så mysiga :D haha
Karolina Hjälmgren

Kommentera här: