blogg inspo

Hej alla! Allt bra? Själv mår jag toppen.
 
Från att ha varit på botten av botten så börjar jag verkligen se ett ljus i tunneln. Som ni vet så flyttade vi lite i halv panik från M i lördags på grund av att hon anklagat oss för diverse saker. Detta är dock lite personligt så kommer inte säga så mycket mer än såhär angående detta.
 
Hur som hellst så flyttade vi til ett annat stall där det står väldigt många hästar och det är en hel del folk där, jag och Sanna som är vana vid att ha i praktiskt taget ett eget stall, egen paddock, egen sadelkammare m.m så var detta en väldig omställning. Vi har nu pratat med en annan som har Karlskogas bästa stall (tycker jag personlien) där även Linda som hjälper mig lite med Chipolina står med sina två fantastiska hästar, De har nu fått två lediga stallplatser, så jag och Sanna åkte dit och tittade i fredags och vi bestämde på plats att vi verkligen verkligen ville flytta dit, vilket vi även fick! Så det känns så himla kul och skönt att äntligen få slappna av, och en sten har släppts från mina axlar som har legat där så himla länge.
 

Kommentera här: