Svart Schabrak

Jag satt och funderade lite på vad nästa schabraket ska bli, har länge velat ha ett corall blått HV Polo Harvard men det säljs ju inte längre tyvärr.. Sen har jag även kollat på Christina Sport schabraken, hon har så mycket snygga schabrak, det är nästan så att man sitter och dregglar över Top Horse's hemsida.
 
Nu har jag dock tänkt lite och jag har inte ett enda svart, stilrent schabrak. Tror inte ens jag har ett svart överhuvudtaget!? Skulle vara dösnyggt att ha ett Anna Scarpati schabrak som är svart med bling på ena sidan, men det schabraket kostar ju närmare tusenlappen, vilket jag inte är så sugen på att lägga ut på ett enda schabrak.
 
Hittade dock ett som var helt okej snyggt från Equiline, hade kanske önskat ett lite tjockare bling passpoal eller så som bryter av det lite, (jag är anti schabrak utan passpoal) Tyvärr kostade detta 999:-
 

Vad tror ni om detta? Skulle inte Chipolina va dösnyggt i ett svart bling bling schabrak!?
(Bilderna är lånade utav Charlies.nu)
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Jag är lite dödligt förälskad i dom där blingbling schabraken, har själv stått och fingrat på dom. Frågan är bara hur de håller i tvätten? Men för det där priset BORDE de hålla tycker man :)

Svar: Ja den har jag också funderat på! Men i värsta fall så kan man nog köpa bling på en pysselaffär och sätta på om någon skulle lossna :)
Karolina Hjälmgren

Kommentera här: