dagen

Idag har det varit en bra dag, var lite jobbigt imorse på jobbet men sen gick det bättre, jag fick även sova väldigt länge inatt, fick sova från 23 till 6 på morgonen och det är nästan rekord för mig som oftast bara sover 4 timmar om dygnet i vanliga fall, så det är riktigt riktigt skönt.
 
Jag och Jonas diskuterade en grej häromdagen, mitt humör är väldigt hackigt och jag kan störa mig på småsaker och bli upprörd över ingenting, Jonas däremot blir inte upprörd över någonting verkligen, han stör sig inte på något och han har samma lugna humör hela hela tiden. Vi kom fram till varför det är så, jag som bara sover 4 timmar +- e
om natten och vaknar av en knappnål falla, och han som kan sova genom en jordbävning typ och kan sova i flera dygn om han så vill.
 
Tänk om jag bara hade fått sova lite, då hade mitt liv varit sååå mycket enklare haha!! Nu ska jag iallafall sticka till stallet snart, hade velat rida med Cissi ska springa vårruset och Sanna kunde inte följa med så det får helt enkelt inte bli någon ridning :( så himla tråkigt.. Men hon ska få en redig rykt iallafall sen kanske vi går ut och går en sväng, jag och min tjej.
 

Usch! tänk när det var såhär mycket snö..

Kommentarer:

1 Cissi :

skriven

HAHA springa elleeeeer..

Kommentera här: